ti amo mi paradisa

Usch mitt huvud värker, jag känner mig lat och fet..
Vill inte ens kolla på mina feta bilringar som bullar ut min fula mage
vill träna men jag orkar inte och det är kallt ute.
Gick aldrig till skolan idag. känner mig helt förjävlig med tannke på att jag inte ens är sjuk.
Jag missade bussen så jag sjukänmälde mig.
Men huvudvärk har jag, kanske som straff
Mamma hatar mig förtillfället efter att jag kallade henne saker ja aldrig gjort igår.
Jag kan dra åt helvette, jag är inte värd ett fint liv. Kolla bara på mig!, ful som ett yngel utan svans.
Tänker inte äta någoting mer idag.
Vill bara försvinna här ifrån hela tiden, åka till mitt okända paradis och leva ifred.
På fredag vill jag supa med mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0