nu gäller det.

Nufan gäller det, detta är någ anorexians tid som knackar på axeln.
Två små kycklingvingar ligger och tinar på mitt bord. Jag skkiter snart i om jag dör utav det, jag skiter i skolan, jag skiter snart i allt. BARA JAG FÅR BLI SPINKIG,UNDERVIKTIG,ANORETISK.
JAG KLARAR FÖRIHELVETTE INTE AV ATT GÅ UT OM SPRINGA SOM ETT AS DET ÄR JU FLRIHELVETTE MÖRKT NÄR JAG KOMMER HEM FRÅN SKOLAN.
Jag har lovat mig själv att inte gråta mer, det ska jag hålla.
Nu ska jag chocka alla med en ny vacker urmärglad kropp.
Jg vill ju bara va SMAL, snälla gud eller vem man ska kalla på...
Jag skiter snart i vad som händer mig.
Min gamla vän ringde mig förut, såfort hon nämnde fika skärde det i hjärtat på mig.
Vad ska jag ta mig till, bara jag får ur mig all detta fett blir jag glad.
Min "bästa" vän slickade på en kycklig när hon va liten, p.g.a de fickhon åka in till sjukhuset av att hon blev så magsjuk, ja har förfan ätit ren rå kyckling och jag får bara magont!, kan någon förklara?
Jag vet att den/dom som läser detta troligen tycker jag är helt allmänt psykad,störd,brusten i huvudet.
Men jag tror endast människor mer ätstörningar kan förstå så klandra mig inte, eller jo gör det, jag förtjänar det, big time.
tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0