Jahopp

Yaa
Jag känner mig förtillfället fetfetfetfetfet.
Vill inte ha något mer i mig idag.
Sitter och kollar på seven heaven. Är hemma idag och kommer troligtvis vara nästa vecka med.
Jag varken vill eller orkar gå till skolan. Jag är så bortgjord och misslyckad så där har jag ingenting att göra känner jag.
Men om man hoppar till lite mer konstnärliga ämnen, jag hade faktist tänkt lägga ut lite bilder på mina ritningar! Eller ritningar är det ju inte men lite ögon, näsor munnar händer fötter, sånt som jag älskar att göra.

Vad kan vara bättre än att fly?, bara dra. Försvinna i sig själv och inte använda den röst man fått.

Jag åt mycket mat i skolan igår. Kände mig så fet eftersom ingen annan tog två gånger, jag unde verkligen inte äta upp allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0