hjälp!

Helt varm innom mig. Har stått och sprungit runt och gjort sit ups en stund efter jag kollat mig i spegeln.
Fuckit va mitt immun försvar måste vara bra efter alla rå kyckling jag tryckt i mig, och inte de till hjälp: nu har jag all bråte innom mig ochså som gör mig fet.
Jag har verkligen lagt på mig utan att märka det.. jag kommer bli den där feta överviktig flickan jag en gång var.
Nej för nu fan denna vecka, jag ska försöka att inte stoppa i mig någon liten kalori!
I morgon ska jag baka lussebullar. Ska försöka se det som en fet stor klump.
Vet inte hur länge sedan det var jag åt en hel lussebulle, eller flera på rad som jag gjorde då jag va tjock.

Idag åt jag ett mål pluss några råa kycklingbitar. Mamma höll på att komma på mig men jag höll mig lugn.
Får hon reda på vad jag försöker göra lägger dom vell in mig på behandingshem för att ja föröker skada mig själv eller något. ingen aning

aaja nu ska jag skissa
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0