Hjälp mig mitt egna sinne skriker efter mat

Jag klarar snart inte mera, och snart börjar jag bli sjuk ochså!
Sitter här själv, älskar det men samtidigt inte, det är läskigt...

Jag börjar på min vikt idga som ligger runt 65 kg... förfärligt, fittafittafitta hur kan man vara så blåst.
Mitt mål blir 58 kg, perfekt då är jag underviktig med.
Idag har jag ätit en sockrig frukost, tacos som jag försökte spy upp lyckades knappast och några godisar.
Låter som en tredagars matsättning men om jag ser det framför mig så är det inte så mycket.
Jag ska börja räkna kalorier med, har inte tänkt på det innan men eftersom jag redan mår dåligt skadar vel inte att försämra det mer..
Vill ju bara ha tillbaka min gamla vikt, vafan ska jag göra?, gå och slicka och äta på en rå kyckling kanske men sist fick jag bara ont i magen inget mer.

Jag är hungrig, jag hungrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0