Försvinn i dig själv.

Hej!, eller något.
A här ska jag försöka bli så känd jag bara kan, provosera provosera provosera, trakassera, utnyttja, kränka.
Det är ju så man handlar i bloggvärlden om man vill hamna högst upp...
Fuck heller detta är ingen modeblogg, skvalleblaska, reklambblogg. Detta är min blogg.
Handlar om mitt förfuckade liv just nu, eller nej kan inte säga att det är så förjävligt med tanke på att jag har familj, vänner och boende.
Älskar att rita.
Hatar min ätstörning som jag snart haft i en fyra år skulle jag tro.
siktar på att förlora medvetandet någon dag pga undernäring.
Det har sviktat lite, senaste dagarna har jag vräkt i mig mat, har ångest.
Känner mig värdelös och jag har svikit mig själv.
Jag är fet som en ko förtillfället, även fast de flersta säger annat.
Jag är inget jävla psykfall, jag vet vad jag ser.
Det var allt för mig, får vle uppdatera någon mer dag.
P:S, som en annan bra bloggare, jag är anonym vilket betyder inga bilder på mig osån skit.
Kan bara säga att jag heter Thea.

Återkommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0