Driving my car

Helloj or something.
Jag sitter hema och lyssnar på musik jag tycker om, typ lugna disneylåtar och gammelmusik som street of philadelphia med Bruce Springsteen.
Jag är icke i skolan idag, de får tycka va de vill men jag mår inte bra och då vill jag inte dit, ska försöka pallra mig dit på måndag istället, den här veckan har varit en big deal, jag har inte haft viljan att ens gå ut ur dörren.
Jag vill ha jullov!, mitt börjar den 18:onde så det är inte långt kvar nu...
Igår åt jag en youghurt, lite nutella jag vet hemskt vet inte vad som flög i mig & lite makaroner eftersom mamma typ tvingade i mig, trodde hon skulle börja grina om jag inte åt.
Jag sa innan till henne att jag inte ville ha något så ja gick in på mitt rum, sen kommer hon och säger : - du kan vet iallefall sitta och hålla mig sällskap?,
Så jag gick in i köket och visst hade kärringjäveln ställt fram en extra talrik.
Nu ska ja skärpa mig, jag ska inte låta mig bli nedtrampad på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0